donderdag 4 december 2014

Where the one ocean meets the shops.

Tja stonden we heel vroeg op vanochtend. Want er zou een raketlancering plaatsvinden. Via de Nasa TV channel keek ik naar de vorderingen. En helaas waar ik al bang voor was is gebeurd, het hele spektakel is uitgesteld. Dus geen foto’s. Ik vond het wel heel bijzonder om het opstarten iedere keer weer mee te maken wanneer de diverse afdelingen go or no go moeten zeggen. Doet me denken aan Apollo 13.

Nou geen foto’s vonden we toch wel heel erg dus speciaal voor jullie zijn we naar Seaworld gereden voor een One Ocean show. Hebben jullie toch wat.

DSCF0280a

DSCF0281a

DSCF0282a

DSCF0284a

DSCF0287a

DSCF0293a

DSCF0298a

DSCF0300a

DSCF0301a

DSCF0302a

DSCF0307a

DSCF0308a

Sorry van de neus maar kijk eens naar haar prachtige oog.

DSCF0309a

DSCF0322a

S0010320a

Mr. Makaio solo, good job you goofball.

Voordat de show begon spotten we Theo en Cynthia op de tweede ring en die hebben we uitgenodigd om bij ons te komen zitten op de eerste ring. We zouden de poncho’s delen zeiden we heel dapper. Later kwam Sonja ook nog even langs om te praten dus het was een hele bups Nederlanders in Shamu stadium. Gezellig en Theo en Cynthia vonden het heel bijzonder om zo dicht bij te zitten. Mensen koop een poncho bij de Publix(is een grote en niet zo’n rubber ding) en ga zitten op die bank. Dan kun je ze ruiken en de volgende stap is dan het tweede bankje vooraan. Gaan we zondag doen Kim!

Na de One Ocean liepen we naar de uitgang en hebben heerlijk gestruind in de winkels. Dollar Tree, Florida Mall, Ross, Bealls outlet, The Loop. Altijd leuk maar het meeste is nu gekocht.

Heerlijk een burger gegeten bij BJ’s met een eigen gebrouwen rootbeer.Heerlijk en echt een aanrader Orlando vrienden.

Het is bedtijd want om 4 uur moet ik eruit want morgen is het TIMBERFRIDAY!!! Morgen vlieg ik naar Oklahoma.

Om je alvast een indruk te geven wat me te wachten staat enjoy this video van deze topartiest :

Wat betreft het blog morgen heb ik geen idee of er 1 komt of niet. Foto’s weet ik ook niet want er mag geen camera mee naar binnen.

We gaan het zien. Tot morgen of overmorgen…..

10 opmerkingen :

  1. Goede reis morgen en ja wij vonden het bijzonder zo dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van de uitgestelde lancering, maar wie weet toch een volgende keer?? Misschien bv in 2017... wie weet.... zeg nooit nooit, he?
    Wat prachtige foto's weer!!! Awh die lieverdjes...
    Kriebels in je buik nu.... veeeel pleizer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de lancering, maar ja. Heel veel plezier bij Justin! Mijn dochter is er in Nedeeland heen geweest, was geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van de lancering. En veel plezier bij Justin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van de lancering. Ken de teleurstelling want ook wij hebben dit een keer meegemaakt. Of eigenlijk dus niet meegemaakt. Gelukkig waren daar jullie zwart witte vrienden om jullie op te vrolijken. Is volgens mij goed gelukt. En ja, BJ Brewhouse staat bij ons op nummer 1. Ik wens je een goede vlucht naar JT en ga gewoon helemaal uit je plaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele goede trip naar Justin :-)
    Dat zal genieten worden tijdens het optreden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier bij het concert. Altijd een geweldige sfeer.
    Hier in het koude Nederland is alles in de ban van het U2 concert volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. BJ's is ook één van onze favorieten. Een nieuwe speciale dag uitgevonden, Timberfriday. Ontzettend veel plezier, misschien worden dit ook weer veel zwart wit foto;s ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was weer een mooie show. Leuk al die meetings. Veel plezier met Justin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lang op gewacht en nu is het morgen zover!!! Heel veel plezier en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen